2017年9月13日 星期三

請踴躍投票

 
圖片來源:新聞局

 
“真係好煩,每個組別都差唔多,我唔識點揀,投咗又有咩用?可以改變到個社會咩?可以動搖到遊戲規則咩?

“四年一度扮嘢大賽又開始,投票之前咩都答應,投完之後一直冇影,翻查過去議會嘅紀錄仲教識我咩叫知人口面不知心,好多人大大聲講嘅係一套,實際做嘅可能係另外嗰套,真係傷盡支持者個心呀!

“一個颱風令我家園盡毀,幾個星期之內見盡呢個城市嘅荒謬,今次投票唔需要人教,唔需要猶豫,我只要令澳門變好。”

朋友話,邊個爭取派更多錢就支持邊個!計我話,伸手問人要錢真係難聽過粗口,稍為有理智嘅人諗嘢都唔會咁簡單,我何必要支持一個水平仲低過我嘅人呀,淨係識得嗌派錢我自己嗌都得啦,要搵食唔該用吓腦啦!”

你唔覺得好好睇咩,選舉論壇真係好精彩呀,要學識有學識,要演技有演技,又有人身攻擊,又有潑婦罵街,網上爆料夠精彩,抺黑手段夠刺激,仲有大量單單打打互相批判,最啱嗰班又要睇又要鬧嘅網民啦,真係好睇過師奶劇囉!”

選舉在即,有人真心投入,有人冷嘲熱諷,相信大家都耳聞目睹不少這類“真知灼見”吧!

我有時真的不知道澳門人對於選舉的態度算是世故還是天真,到底是世事都被他們看透了,抑或有太多人傻傻地分不清選舉是怎樣一回事?從前,每到選舉宣傳期我可能會變得很熱血,或者很憂心,總之會一直關注著我所看到的形勢變化。不過近年對網上事事要先表態的風氣有點不以為然,也明白政治是眾人的事,每個人都可以為自己想達到的目的作出選擇,也就學會冷靜下來,多看多聽多關心,但少講為妙。

不管你是否相信這場選舉可以選賢與能,九月十七日這件大事還是會如期舉行,與其不聞不問或者聽人擺布亂投一通,不如趁還有時間認真研究一下各候選組別的能力和主張。如果還有餘力,請呼籲家人朋友踴躍投票。大家都不要看輕自己手中的一票,也許你不馬虎投票的一點點力量,真的可以為澳門帶來改變呢!
 
(刊於2017年9月13日澳門日報新園地)

沒有留言:

張貼留言